Idol

Publicerad 2014-12-05 21:27:08 i

Ligger här i soffan och ser på idol såhär på fredagskvällen. Har ont i halsen och det känns som att jag börjar att bli sjuk och det vill vi ju INTE! 

Alex är på jobb och jobbar till klockan 11 ikväll sedan dröjer det ca en timme innan han kommer hem också. Snart får han ju i alla fall 2 veckor fri plus att han har feriedager att ta ut över jul så längtar till det. Har idag bakat mjuk pepparkaka även om jag känner mig halvdålig. Har tänkt på att baka det nu i 2 veckor ungefär.  Tänkte göra knäck också men hade inte nog socker hemma och orkade inte gå ut i regnet och ner till butiken så alex ska köpa hem så får göra det imorgon om jag har ork till det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela