sauda

Publicerad 2014-12-22 00:34:44 i ,

Julafton är snart här och mina föräldrar har ankommit stavanger. De kom lördag vid 1 tiden på eftermiddagen och vi bara slappade av resten av dagen. Tidigare idag förmiddag, eller egentligen igår så tog vi båten in till Sauda för det är här vi ska fira jul, med Alex mamma och familj. Totalt tror jag att vi blir 13 stycken så vi blir väldigt många men det är bara mysigt tycker jag. 

Imorgon ska vi ta turen ner till byn för lite shopping tror jag. Tror att vi ska gå ner så hoppas jag att vi kan ta bil hem igen. Huset ligger väldigt högt upp och det är branta backar upp till huset. Inte så kul att gå med barnvagn upp och i snön. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela