Abstinens

Publicerad 2015-01-26 03:35:51 i ,

Andra dagen utan cigg. Börjar känna abstinensen komma nu.. bara det att gå ut och ta 5 minuter med mig själv och telefonen. 
Det går över, det vet jag men just nu känns det jobbigt.

Får bara komma ihåg att detta är för en god sak och inte bara för mig utan för Enya också. 
Ska inte behöva vara runt den lukten.. Måste komma ihåg att byta lakan imorgon också.

Detta kan vara en del av att jag inte kan sova, måste bara fokusera på att detta är en bra sak. 

Vet att det kommer att kännas imorgon då jag återigen har Enya själv hela dagen. Alex har varit ledig i helgen och har hjälpt till så jag inte blir så stressad utav att hon gråter. Får se hur det går imorgon.

Jag hoppas att det blir någorlunda fint väder så vi kan gå en promenad och att hon får sova och jag stressa av mig lite. 

Nu hjälpte det i alla fall att få skriva av sig lite. Kommer säkert att handla om just detta ett tag framöver. Bra att ha någonstans att skriva när det känns tufft. Ska pröva att sova lite nu. Måste upp runt 9 för att gå ner till NAV och fixa så att Alex står som pappa. Sjukhuset som glömde att jag var tvungen att signera på ett papper att jag godkänner honom som pappa. Konstigt system ändå tycker jag men inget jag kan göra så mycket åt..

Lägger ut en fin bild av Enya idag som var söndags fin med kläder som hon fått utav mamma/mormor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela