God Morgon!

Publicerad 2015-06-30 08:46:34 i Mammatankar,

God Tisdag!
Har varit vaken i ett par timmar nu kanske. Enya vaknade runt halv 6 och då fick hon lite mjölk och somnade om. Sov kanske en timme och vaknade igen. Prövade att få henne att somna om igen men nej, det ville hon verkligen inte så då var det bara att stå upp! Hade gärna behövt ett par timmar till känner jag men ska pröva att sova lite till senare när hon sover igen.
 
Just nu ligger hon på golvet och leker och jag sitter i soffan och dricker kaffe och tänkte snart ge henne frukost och kanske jag får tid till att äta jag också. Inte varje dag jag får tid till det. Glömmer gärna bort att jag är hungrig. Jag vet ju att det är välidgt dåligt men kan inte hjälpa det. Är inte speciellt sugen på att äta på morgonen desvärre.
 
Nej nu börjar hon bli otålig. Uppdaterar lite senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela