Äntligen....

Publicerad 2015-03-04 23:38:00 i Mammatankar,

 
Här har jag en bild på kläderna jag har köpt. Bättre sent en aldrig :)
Hårbandet är dock lite stort ännu men det satt på för bilden iaf :)
 
Idag så har jag faktiskt fått gjort mycket.
Gick upp runt 8 för då ville Enya inte sova längre. Satte oss i soffan och myste istället. Halv 11 var det dags att bege oss ut för att möta barsellgruppen vid mosvattnet för en promenad runt där och efter det så blev det fika inne på konstmuseet. Var väldigt trevligt förutom att Enya ville absolut inte någonting utan grinade nästan hela tiden, förutom när jag stog upp och hade henne på mage på armen min. Så fick stå upp halva tiden vi var där. Så var inte med på samtalet så mycket. Vi ska träffas igen nästa onsdag så då hoppas jag att hon är lite lugnare och att det inte är lika varmt. Själva kafeet var en glaskupé så det blev ganska varmt därinne efter vart som solen kom fram och lyste.
 
Efter det så var det att promenera bort till madla amfi och köpa ännu en kaffe och vänta på Alex. Åkte vidare till Alex jobb och efter det till mitt jobb. Var kanske inte tvungen att vara på det mötet som var men det kändes bra att vara där och få informationen som gavs. Lite trist men sån kan det vara ibland.
 
Efter det så blev det en tur till stallet med Emma och Björn och sen hem till de och äta och se lite på tv.
 
Kom hem runt 10 och nu sover hon så gott i vagnen.
Får se om jag kan få sova efter vart men det stressar inte så mycket känner jag. Alex kommer ju hem snart. Kan vara lite kul att umgås med honom då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela