Bra Lördag

Publicerad 2015-03-15 00:03:13 i Mammatankar,

Har varit en helt okej och bra dag idag. Emma kom och hämtade mig och Enya vid 1 tiden och vi åkte och handlade på Meny där Björn jobbar. Skulle grilla på kvällen så jag köpte lax och cherry tomater att ha till mat.
 
Åkte sedan hem till Emma där vi satt ute i solen lite, Enya låg inne på hennes nya babygym som hon hade fått av Emma, Björn, Emma, Petter och Hilde Irene. Tror att hon gillade att ligga där. Pratade som bara den med sig själv. Har dock märkt att hon har lite svårt att slappna av där hemma hos de så när hon börjar bli trött så måste hon alltid ligga på mig för att kunna somna. När vi är hemma så kan hon ligga brevid mig på soffan och somna om hon har en bra dag. Runt halv 8 så kom ett par av Björns vänner så vi gick upp för att grilla, åt och bara pratade. Tanken var att jag skulle vara med och spela spel också men Enya hade så svårt att slappna av och somna då så Emma körde oss hem och hon var så trött och somnade nästan direkt i bilen. Hon var till och med så trött att det gick att ta ut henne ur bilen och lägga henne i vagnen utan att vakna och hon ligger fortfarande och sover gott.
 
Kom precis hem till slutet av finalen av melodifestivalen. Fick se Ylvis uppträda och reslutatet.
Blev faktiskt glad över att Måns tog hem segern. Tyckte att hans låt var den bästa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela