Sova ute

Publicerad 2015-03-17 00:11:07 i Mammatankar,

 
Var idag nere på affären och eftersom det blev en sådan kort tur på ca 40 minuter och Enya fortfarande sov när vi kom hem så bestämde jag mig för att hon kunde få stå utanför dörren och sova istället. Första gången jag har lämnat henne ute själv! Gillar att ha koll så jag satt baby callen i vagnen så jag kunde se och höra henne. Jättepraktiskt faktiskt. Hon vaknar ju nästan alltid när man tar in vagnen och klär av henne.

Fungerade faktiskt superbra då hon sammanlagt sov 2 och en halv timme ute. Kunde säkert ha sovit lite längre men hon lagade så mycket konstiga ljud där ute att jag bestämde mig för att ta henne in. Matade henne och hon sov vidare i mina armar.
 
 
Kvällen har väll varit helt okej. Såg det nyaste avsnittet av Paradise hotel och sedan har jag sett på tv och städat undan lite här hemma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela