Vad är det med mig?

Publicerad 2015-03-01 20:05:46 i Mammatankar,

Vad är det med mig att nästan bara skriva på måndagar?? Ja eller det är ju iof söndag idag men ni förstår vad jag menar. Har ännu inte tagit någon bild på kläderna jag köpte. Får se om jag kommer ihåg det imorgon, får hoppas på det.
 
Idag har det varit trist och surt väder ute. Har heller inga regnkläder så någon promenad blev det inte idag eller igår för den delen heller. Regnade då också och blåste värre än vad det har gjort idag. Måste gå och köpa någongång alltså. Kan ju inte bo i denna by och INTE ha regnkläder egentligen.
 
Jag och Enya stog upp runt halv 10 imorse, och har egentligen inte gjort något speciellt. Har fått paketet från goboken så fick sådana mjuka "böcker" som man viker ut med djur, mönster och spegel. Testade att ha den framför henne när hon tränade nacken varje gång och det hjälpte faktiskt till lite! Hon låg och pratade och gjorde höga ljud till sig själv. Hoppas det håller henne intresserad i alla fall. Hon hatar annars att ligga på mage.
 
Annars har jag fått dammsugit lite och tvättat golv men ingenting annars desverre. Svårt att få till när man har en liten som inte gillar att ligga själv och vill ha uppmärksamhet. Och sover gör hon inte så väldigt mycket heller tycker jag. Här är det inte vakna, äta, byta och sedan sova som gäller. Kan ju ha något med att hon blivit lite äldre också. Blev 11 veckor igår! Tiden går så fort nu märker jag.
 
Nu på kvällen så fick hon iaf ett bad sedan en flaska mjölk och nu sover hon. Får se om det blir länge eller om det blir en kort lur. Hoppas på en längre så man får slappa av lite själv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela