oktober

Publicerad 2015-10-27 15:56:32 i Mammatankar,

Detta året har gått så sjukt fort. Kan inte förstå att det faktiskt är slutet på oktober nu! Enya växer och utvecklad för varje dag som går och hon är nu hela 10 månader, snart blir hon 11 och i December blir hon hela 1 år!! Känns ju som igår hon föddes och fick hålla henne för första gången. 
 
Med mig har det väll inte hänt så mycket. Kommer inte ihåg sist gång jag skrev men har börjat skolan igen, så nu studerar jag till att bli sjuksköterska. Yay för det men så sjukt mycket att läsa nu känner jag. Hänger inte riktigt med om jag ska erkänna. Svårt det där att ha en liten och få tid till att sätta sig ner och få läst på men det ska gå. Nu har jag studievecka och får försöka att faktiskt sätta mig ner och läsa så mycket jag bara kan. Examen närmar sig i rasande fart och som det känns nu kommer jag absolut inte att klara av det även om jag faktiskt har lärt mig ganska mycket mycket redan, men inte nog! Det är ju faktiskt ett antal år sedan jag gick i skolan. Måste bara komma in i rutiner igen. 
 
Nej avslutar detta inlägg med en bild på Enya :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela